Alterse Vlag

Altere het mee d’n Vastelaoved z’n eigeste vlag.  Vlag_site ’t Ontwarp van dees vlag is ontstaon deur ’n saomewarking tusse d’n Stichting Alterse Carnaval en Henny Knoet. Op dees vlag is ’t Alters Vastelaoved symbool, De Spinool, te vinne geplaotst op ’n schild. Onder de Spinool zijn nog twee schilden te vinne. Het schild links onder is ’t waopeschild van d’n Stichting Alterse Carnaval en staot symbool vor de Alterse Carnaval mee d’afbeeldinge van d’n Narrestok, ’t Alters Droogbrood en de Tore van Slikkenburg, ’t peleis van Prins Ambrosio. Briefhoofd_Detail_WapenSAC ’t waope rechtsonder sprikt vor zich, ’t Gemeentewaope van Altere. Briefhoofd_Detail_WapenAltere Steeds vaoker worre tijdes de vastelaoved de huize versiert, en mee dees vlag kunde ’t huis kleurrijk aankleeje. Vor d’echte trotste Alterenaer ’n vlag die nie kan en meug ontbreke. Wilde ’n vlag bestelle, klik dan hier.

Alle ontwerpen: Copyright Stichting Alterse Carnaval.

Reacties zijn gesloten.