Alterse Vlag

Halsteren heeft met de Vastelaoved zijn eigen vlag.  Vlag_site Het ontwerp van de vlag is ontstaan door een samenwerking tussen de Stichting Alterse Carnaval en Henny Knoet. Op de vlag is het Alters Vastelaoved symbool, De Spinool, te vinden geplaatst op een schild. Onder de Spinool zijn nog twee schilden te vinden. Het schild links onder staat symbool voor de Alterse Carnaval met de afbeeldingen van de Narrestok, het Alters Droogbrood en de Toren van Slikkenburg, het paleis van Prins Ambrosio. Briefhoofd_Detail_WapenSAC Het wapen rechtsonder spreekt voor zich, het Gemeentewapen van Halsteren. Briefhoofd_Detail_WapenAltere Steeds vaker worden tijdens de vastelaoved de huizen versiert, en met deze vlag kan men het huis kleurrijk aankleden. Voor de echte trotste Halsterenaar een vlag die niet kan en mag ontbreken. Wil je een vlag bestellen, klik dan hier.

Alle ontwerpen: Copyright Stichting Alterse Carnaval.

Reacties zijn gesloten.