Avvertere Carnavalskrant

Ge zult ‘r ongetwijfeld nie bij stilstaon mar d’n Stichting Alterse Carnaval is awir venaf de zomermaonde volop bezig mee de voorbereijienge vor ’t nuuwe sezoen. Onder de voorbereijienge val ok ’t reaolisere van de nuuwe carnavalskrant.  2015-07-12 17.36.36 De carnavalskrant van Altere wor evenas vorgaonde jaore volledig in full-color uitgebrocht. Iets wà dees krant d’ uitstraoling gift van ’n glossy magazine en om die reeje deur veule zeer wor gewaordeerd. Op onze beurt waordere me de bijdraoge van onze trouwe avverteerders, want zonder hullie kunne me dì nie jaor naor jaor op dees menier reaolisere. Me bieje winkeliers, horeca- en overige ondernemers de meugelijkheid om vor ’n zeer aontrekkelijk terief ’n avvertentie te plaotse, en op dees menier de Stichting Alterse Carnaval te steune in hullie activiteite. Hierbij motte denken aon d’n optocht die deur de straote trekt; activiteite vor kindere, vor ouwere mar ok ’t bezoeke van zieke Alternaere behoort tot ’t vaste pregrammao.

Wulde gij nou ok avvertere in d’n Alterse Carnavalskrant, stuur dan effekes een berichtje via onze ketaktpaogina, onder vermelding van oew (bedrijfs)naom, e-mailadres en tillefoonnummer.

À ge mar leut et!