Adverteren Carnavalskrant

U zal er ongetwijfeld niet bij stilstaan maar reeds vanaf de zomermaanden is de Stichting Alterse Carnaval alweer volop bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen. Onder de voorbereidingen valt ook het realiseren van de nieuwe carnavalskrant.  2015-07-12 17.36.36 De carnavalskrant van Halsteren wordt evenals voorgaande jaren volledig in full-color uitgebracht. Iets wat deze krant de uitstraling geeft van een glossy magazine en om die reden door velen zeer wordt gewaardeerd. Op onze beurt waarderen we de bijdrage van onze trouwe adverteerders, want zonder hun kunnen we dit niet jaar na jaar op deze manier realiseren. We bieden winkeliers, horeca- en overige ondernemers de mogelijkheid om voor een zeer aantrekkelijk tarief een advertentie te plaatsen, en op deze manier de Stichting Alterse Carnaval te steunen in hun activiteiten. Hierbij kunt u denken aan de optocht die door de straten trekt; activiteiten voor kinderen, voor senioren maar ook het bezoeken van zieke Halsterenaren behoort tot het vaste programma.

Wilt u nu ook adverteren in de Alterse Carnavalskrant, stuur dan even een berichtje via onze contactpagina, onder vermelding van uw (bedrijfs)naam, e-mailadres en telefoonnummer.

“À ge mar leut et!”