In memoriam – Jaap van der Reiden

Overleden op 30 september 2023

Jaap van der Reiden

Lid met verdienste van de Stichting Alterse Carnaval

Begin oktober ontvingen wij het droevige bericht dat Jaap van der Reiden, lid met verdienste van de Stichting Alterse Carnaval, op 30 september 2023 was overleden.

Jaap was vele jaren betrokken bij de Alterse Vastelaoved, eerst als lid van de Boerenploeg maar later toen hij zijn lidmaatschap had opgezegd bleef hij toch dusdanig betrokken bij de Stichting Alterse Carnaval, dat hij tot lid met verdienste werd benoemd.

Jaap was actief binnen de commissies Technisch en Financieel en tevens was hij in de jaren ’90 enige jaren Adjudant van onze Prins.

Als Stichting Alterse Carnaval blijven wij Jaap altijd dankbaar voor zijn inzet en het vele werk wat hij voor ons heeft gedaan.

Wij zullen Jaap blijven herinneren als iemand met een hart voor Altere en de Alterse Vastelaoved.