In memoriam – Zus van Kaam

Zus van KaamOverleden op 19 mei 2007

Zus van Kaam – Van Reijen

Erelid met verdienste van de Stichting Alterse Carnaval.

Op 19 mei 2007 ontvingen wij het droeve bericht dat mevrouw Van Kaam plotseling was overleden. Vrijwel vanaf de beginjaren van de Stichting Alterse Carnaval heeft zij op uitmuntende wijze zorg gedragen voor de vervaardiging van de kleding van onze stichting.

Er zijn door onze ‘hofnaaister’ behoorlijk wat uurtjes gestoken in menig kostuum en kielen voor de Prins, Nar, LaForce, Grootste Boer en de Boerenploeg. Ze was dan ook met recht ‘Erelid van verdienste’ van de Stichting Alterse Carnaval.

Wij als Stichting Alterse Carnaval zijn haar dan ook dankbaar voor alles wat zij voor ons heeft betekend. Wij zullen haar missen als persoon en als iemand die de Alterse Vastelaoved een warm hart heeft toegedragen.