Intocht

Schrijf jezelf nu in voor de Kinderoptocht op 26 februari 2022!!!

Hallo Spinooltjes, Zijn jullie er al klaar voor? De Vastelaoved komt zo, hoor. Dat duurt niet lang meer. Zijn jullie al wat aan het maken voor de Intocht die ’s zaterdags weer in Altere rijdt? Je doet toch wel mee, is het niet alleen, dan toch anders met de school?

Iedereen, dus ook de deelnemers aan de Kinderoptocht, verzamelen om 13:44 uur in de Fabriekstraat (nabij Café De Beek). Samen met de Grootste Boer, LaForce, de Boerenploeg en de Dweilbandjes gaan we dan in optocht naar ‘De Spinool’ aan het Burg. Mastboomplein. Daar gaan we de Hoogheid met zijn Nar inhalen. Intocht_2016 Nadat de Hoogheid met zijn Nar zijn ontvangen door de Grootste Boer en door jullie allemaal beginnen we aan de Kinderoptocht. De Hoogheid zou het stikgaaf vinden als jullie allemaal mee doen. Immers, velen van jullie hebben de dag van tevoren al mee gedaan in een “leutige” optocht op school.

Neem je bouwsel van school mee en doe mee met de Kinderoptocht. Er zijn dit jaar weer “leutige”, nieuwe, glimmende prijzen te winnen, en zelfs weer een schoolprijs. Je zal eens zien hoe “leutig” dat het allemaal is, hier in jullie eigen Altere!

Schrijf jezelf nu in via ’t inschrijfformulier

Maar de Hoogheid komt ook dit jaar weer op school om alles te vertellen. En als je dan nog vragen hebt, dan kun je die gerust aan hem stellen. Je kan jezelf dan ook direct nog inschrijven bij een boer van de commissie optocht.

“À ge mar leut et!”.