Mededeling insienje 2021 !

Wij hebben ons dit jaar genoodzaakt gezien om de vervaardiging van het nieuwe insigne in hoeveelheden ruim af te schalen opdat onze insigneploeg-vrijwilligers op een verantwoorde manier, met gepaste afstand onderling, toch aan het insigne hebben kunnen werken.

Het resultaat is echter dat we dit jaar geen wedstrijd om de insignekampioen zullen houden, het insigne zal zelfs niet te koop zijn bij de vaste verkooppunten. Het insigne wordt dit jaar in basis gemaakt voor onze boeren, vrijwilligers en onze donateurs (donateurs die ons jaarlijks 11 euro of meer steunen ontvangen als dank een exemplaar van het insigne). Het is helaas niet anders.

Wel willen we de vaste verzamelaars tegemoet komen zodat verzamelingen compleet gehouden kunnen worden. Het is daarom mogelijk om een insigne op bestelling vast te leggen.

Bij interesse vul dan even het bestelformulier in.

Ter bevestiging van je bestelling ontvang je van ons een e-mail en later een betaalverzoek. Het insigne kost 4 euro.

Bestellingen kunnen tot Aswoensdag geplaatst worden. Houdt er rekening mee dat een insigne in sommige gevallen pas na de vastenavond geleverd kan worden.

Reacties zijn gesloten.