Mededeling insienje 2022 !

Wij hebben ons ook dit jaar genoodzaakt gezien om de vervaardiging van het nieuwe insigne in hoeveelheden af te schalen opdat onze insigneploeg-vrijwilligers op een verantwoorde manier, met gepaste afstand onderling, toch aan het insigne hebben kunnen werken. Daarbij hebben we zelfs de productie enige tijd stil moeten leggen door het sluiten van ons onderkomen als gevolg van de lockdown.

Inmiddels hebben wij de productie kunnen hervatten. Het resultaat is echter dat we dit jaar wederom geen wedstrijd om de insignekampioen zullen kunnen houden. Het insigne zal zelfs niet te koop zijn bij de vaste verkooppunten en het wordt in de basis weer gemaakt voor onze boeren, vrijwilligers en donateurs. Immers donateurs die ons jaarlijks met 11 euro of meer steunen ontvangen als dank een exemplaar van het insigne.

Natuurlijk vergeten we de vaste verzamelaars en andere geïnteresseerden niet en daarom kan via onze website het insigne besteld worden. Bestellingen kunnen geplaatst worden tot vrijdag 25 februari. Ter bevestiging van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin een betaalverzoek; het insigne kost 5 euro. Pas na betaling is de bestelling definitief. Houdt er rekening mee dat een insigne in sommige gevallen pas na de vastenavond geleverd kan worden. Alle bestellers ontvangen van ons bericht waar en wanneer de bestelling afgehaald kan worden.

Bestellen van het insigne kan door HIER te klikken.

Verder zijn via onze website ook de pin van afgelopen jaar en dit jaar te bestellen.

Klik op de afbeelding van de pin welke je wil bestellen om bij het bestelformulier te komen.

Pin 2021

Pin 2022